Arkadaşlar hayırlı günler ben 31+5 hamileyim isteğe bağlı sezeryan olmak istiyorum ve bu esnada tüpleri bağlatmayı düşünüyorum iki hastane ve doktor arasında kaldım onunda sebebi malum fiyatlar biri çamlıca Erdem hastanesinde Vefa hanım diğeri Afiyet hastanesinde lale hanım çamlıca isteğe bağlı sezeryan için şuanda 3.200 Artı covid testi 200 tüp bağlama içinde fiyat vermiyor doktor kontrolünde söyleniyor dedi Afiyet hastanesi ise isteğe bağlı sezeryan için yine 3.250 tüp bağlama içinde 1000 TL covid testinide son 48 saat içinde devlet hastanesinde yapıp getirirseniz olur dedi… Ayrıca çamlıca Erdem de yılbaşından sonra fiyatlar güncellenmişti ama 1 haftaya kadar tekrar değişecek dedi.. Şimdi lale hanım ve vefa hanım arasında kaldım tabi buna fiyatların etkisi büyük açıkçası iki hastane içinde yorumlar çok iç açıcı değil ama ben doktora bakarım lale hanımın hastası olan varmı? Doğum yapan yada onun takibinde olan ve tabiki vefa hanımın da bu arada iki doktoru da instagram dan takip ediyorum ikiside gayet iyi ama sizin fikir ve tecrübeleriniz benim için önemli