Merhaba anne adayları 😍
Bu sıralar gündemim bebeğin cinsiyetini öğrenmek. Bugün doktorum kız gibi ama haftayı bekleyelim bakalım net cevap için dedi. 12 haftalığız şu an. Daha önce kız diye tahmin edilip sonradan değişen oldu mu acaba ? Erkekte yanılma olan çok duydum ama kız bebekte denk gelen oldu mu merak ediyorum 🤗