İlk oğlu mu 11 aylıkken kesmek zorunda kaldım . Çok çok zor oldu . Oğlum 8 yaşında hala unutamam. İkinci oğlum da 2 yaşındaydı . Biraz aklı kesiyordu salça sürdüm açıyor dedim . İki gün geldi gitti baktı kapattı. Hiç ağlamadi şükür . Sizin ki kaç yaşında ona göre değişir yani