Kızlar uygulama son 15 diyor 38. Haftadayim kendimi çok iyi hissediyorum bebeğin hareketleri yavaşladı yani eskisi gibi sert ve kıpır kıpır değil doktor nst aldı sorun yok dedi
Mide bulantısı hicbirsey kalmadı iştahım yerinde kendimi çok iyi hissediyorum sanki dogurmusum gibi arada karnıma bakıyorum bebek orda mi diye hamile gibi hissetmiyorum kendimi. Nasil dogurabilirim ??