Burcubayram Kızlar geçende post açmıştım troidlerimde sorun var boğaz ultrasonu felan çektirdim bugün dahiliye doktoru propycil 50 mg ilaç vardi sabah öğle akşam 1 defa içicem bebeğe bir zararı olur mu 10+3 haftalık gebeyim
Rukiyoloji Burcubayram ben 5 aydır kullanıyorum ilk gebeliğimde de kullandım. Asıl kullanmazsan bebeğe zarar verir ve vereceği en küçük zarar bile çok önemli. Beyin gelişimini olumsuz yönde etkiliyor kesinlikle kullan.
Busra2013 Burcubayram troıdın oldugu normal kan testınde belı oluomu yanı mesela doktor bızden kan alıo ordan troıd gozukurmu yoksa ozel testmı yapılıo
litfenama Burcubayram bebeğe zararı olmaz. Bu tip haplar tiroidin salgıladığı hormonları taklit eder. Tam tersine kullanmazsanız zararı olur.
ipekveannesi Burcubayram bende ilk çocuğumda kullandım doğum yapana kadar. Şimdi 2.hamileliğim doktor bu hafta testleri tekrarlayalım dedi eğer gene sorun çıkarsa ilaca başlatacak
ebegebe Boğaz ultrason unda bişey çıktı mı dün bende cekildim bişey yok şükür ama tsh ım yerlerde şuan vereceğim ilaç bebege zarar verir dedi dr
Rukiyoloji Burcubayram evet aynısı. Ben 1 ay boyunca günde 4 tane içtim sabah 2 öğlen 1 akşam 1 şeklinde
Sahee89 Merhaba bende günde 3 tablet kullanıyordum propcyl şimdi değerlerim düzeldi 1 e düşürdüm çok araştırmıştım bende başladığım dönemde içiniz rahat kullanabilirsiniz ben endokrin Prof. A gidiyorum günde 6 tablete kadar çıkabiliyoruz bu ilaçta bebeğe bir zararı yok rahat olun demişti bir arkadaş da yazmış zaten asıl kullanmazsanız zarar verirsiniz
Canselyaren Busra2013 Tsh için kan istemezse göstermez cnm Dr tektiklerde Tsh için de kan alınması lzm diye bildirmesi lzm
ebegebe Zeynepmum tsh 0.01 çıktı benim. Endokrine gittim trioidlerime baktı prof bişey yok dedi daha 7 haftalığım ilaç önermiyorum dedi ama ben iki haftada 4 kilo verdim tiroid lerim çok hızlı çalıştığı için kilo kaybım oluyormuş o yüzden sadece kilonu takip et verirsen hemen gel yatışını yapacam dedi bana 😏
Burcubayram Rukiyoloji ben günde 3 tane içeceğim sabah öğle akşam ama zararlı diyorlar günde 1 taneden fazlası doğrumu bu
Tugbaerdemli 8+5 im hamilelik öncesi troidim 5 ken hamile kalınca 11 olmuştu hemen ikaç verdi doktor 0,75 1 aydır kullanıyorum 3 e düştü fakat hala yüksekmiş doktor 100 e çıkardı ilacımı 2.5 altı olması lazım tsh hormonunun diyor doktorlar
Rukiyoloji Burcubayram valla zararı olsa 1. Bebeğime de olurdu ona hamileyken de kullandım. Benim ki gebelik guatırı birde zehirli guatır yani asıl içmezseniz bebeğinize büyük zarar verirsiniz