-Fatmaaa- 5+3 deyim böyle ayağa kalkınca tuvalete gidince vs böyle çok hafif bişi oluyor karnımda adet ağrısı gibi ama çok hafif saniyelik olup geçiyor nedendir sizce?
gamzecee -Fatmaaa- haa çok ağrın olursa kesin doktora başvur minimal ağrılar bebeğin büyüdüğü içinmiş