Arkadaşlar selam
Bugün 11 haftalık olduk. Çok hızlı bi giriş yaptık, sürekli kusma halindeyim. Ne yesem peşinden çıkarıyorum🥲 ilaç içtiğim halde. Bişey duydum doğru mu, kusma durumu yaklaştığında bu şekilde sürekli kusuyomuşsun sonra birden kesiliyormuş. Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim😢