esmerrmm Kizlar omega3 var hamilelikten kalma ama buz dolabina koymadim evin icinde sandikta duruyordu 5 6 ay olmustur alali acaba kullanilabilirmi dolabami koymam gerekiyordu . Tarihi daha var
ZEYNEP2025 Ben dolaba koymuyorum normal oda sicakliginda hep tarihide gecmemisse sorun olacagini dusunmuyorum