Hemen acile gittim kovid bölümüne her şeyine bakıldı . nsttye bağladılar kalp atışı her şeyi gayet güzel dedi doktor ama hissetmiyorum hala dedim iştahsızlığa bağlı olabilir mi dedim evet olabilir dedi. Bu bebiş ne yapsam hareket eder? Korkutuyor böyle beni.