Adile20 neden siniriniz bozuluyor, bebeğiniz kafası büyük olabilir. Benim de kardeşimin de kafası çok büyükmüş annem anlatıyor hatta annemler şakalıyormuş benim için koca kafalı falan diye. Kardeşimde aynı şekilde birde 4500 kiloyu geçik doğdu, kardeşim için de bunu hemen ortaokula yazdıralım filan diyordu takmayın kafanıza. Tabi doktorunuzun karakterini bilemem, mesela benim doktorum acayip neşeli biri çok pozitif ben ultrasona girdiğim de bebeğimle konuşuyor resmen canavar gibi bişey bu falan diyor. Birazda söyleyiş tarzına bağlı tabi