Snnrkrk bende tiroid hastasıyım gebeliğimi öğrendiğim günden beri ilaç alıyorum, doktor ilacını düzenli ve saatinde bizim sçylediğimzde dozda aldılın sürece bi sıkıntı olmaz dedi. Gebeliğimi takip eden doktorum 3 lü tarama için kiloma baktı ben hic kilo almamışım yarın 5. Aya gircez. Ben bu normal mi bebek besleniyor mudur dedim, o da herşey şuan sağlıklı bebeğin gelişimi cok iyi 5.5 aydan sonra kilo almaya başlarsınız ikinizde dedi. Almazsanda bebeğin beslenmiyor anlamına gelmez dedi. Yani baya rahatlattı. Bi sıkıntı olsa heralde söylerdi tedbir alırdı yani diye düşünüyorum ☺️☺️