Bora5832 merhaba ben devlet takipliyim 30+2 yiz. Bildiğiniz üzere devlette çok detaya inmiyorlar. 35. Haftalarda Alife gitmek istiyorum. İyice bakılmasını boy kilo gelişimini öğrenmek istiyorum. Acaba o haftalarda ilgilenir mi benimle. İlk defa gitmiş olacağım.