Merhaba bugün doktor kontrolüm vardı. İki gün önce sağ ve soldan 10-11 mm iki yumurta vardı fakat ikisi de hiç gelişmemiş. Sonradan gelişebiliyor mu yoksa bu ay hamile kalmayı gerektirecek yeterli yumurtlama olmayacak mı acaba? Başına gelen bilgisi olan var mıdır?