Kızlar ikinci gebeliğim 30 haftalık oldum her iki gebeliğimde de protein kaçağı var +2 olarak başına gelenler var mı ilk gebeliğimde doğum uzmanı böbrek ulturasonuna göndermişti kum vardı bişey yapmamışlardı bu gebeliğim de de aile hekimim ısrarla kadın hastalıklarına danış diyor danışıyorum bişey demiyor sakıncalı bişey mi protein kaçağı bilğisi olan yazabilir mi haftaya muayene olucam