Kızlar merhaba 4 gündür betam yavaş artmaya başladı 5+5teyim keseme de sağlıksız dendi zaten bugün kasıklarım ağırmaya başladı betam 2566 olmuş 230 artmış sadece sizce düşmeye başlar mı düşmezse kürtaj diyorlar hapla falan düşük yapan var mı yorum yaparsanız sevinirim ??