Mevludedamgaci 28+0 haftaligim henüz hiç asi olmadım ama olmaya karar verdim fakat hangisini olsam onu bilmiyorum. siz hamileliginizde hangi asiyi oldunuz
papatya981 Mevludedamgaci ben ilkini gebe olmadan önce vurulmuştum cin ilk çin olunca 2.yi alman vermediler mecburen ikinciyi de çin oldum ama arkadaşım 2 sinide alman oldu çok şükür ikimizde iyiyiz bebeklerimizde öyle 😊
Deryaasn Mevludedamgaci ben tam gebeligimi ogrendigimde 2.asim sinovac olmustum.ustunden yaklasik 6 ay gecti suan 3.olacagim biontech.korkmustum ama olmayan gebeleri tv de gordukce olmanin daha mantikli olduguna karar verdim haftaya olacagim
SemanurAs Mevludedamgaci 14+6 da ilk dozu oldum. Doktorum bıontech önerdi. 19.haftada 2.doz olacağım yine bıontech yaptıracağım iki gün kol ağrım oldu başka bir şikayetim olmadı