Kuzucccum Arkadaşlar kullanıp memnun kalan annelere sorum olacaktı Lansınoh mu Wee baby mi Lansınoh kullandım daha önce zamanla çekimi azaldı gb ondan dolayı kararsız kaldım Wee nasıl kullandınız mı ?
Kuzucccum MelekMervertlek Ben de onu bellı zaman kullandım çok ıyıydı şuan sütüm azaldı mı da yoksa cekım gücü mü azaldı dıye düşünüyorum