Pinaruyumaz
Şuan 35+5 olduk elhamdülillah
Nişanım geldi ama ciğer geliştirici vs yapılmadı ebe açıklığa baktı açıklık yok 36 dan sonra doğar sıkıntı yok dedi kilosuda 2650 geyet iyi dedi
Doktorumda 40.41 haftalarda bile kuveze giren var haftaya alakası yok dedi her erken doğan vs girecek diye birşey yok stres yapmıyorum hiç hayırlısı herşeyin 🤲🌺 Tevekkül Allah