NafiyeAkko şuan geçiriyorum. 20+4 teyim hafta sonu ağla ağla öldüm dayanamıyorum diye ağladım. Parol içmem yasaktı karaciğerimden dolayı. Cumartesi tüm sonuçlarım normal çıktı dişçiye gittim. 1000 ilk largopen yazdı doktorum onay verdi. Antibiyotik bittikten sonra kanal tedavisi yada çekim yapılacak. Dolgulu dişim ağrıyor. Film çekilmesine izin vermedi zaten önceden diş filmim olan doktora gidicem. Çok geçmiş olsun ne kadar zor olduğunu anlatabiliyorum. 2. Dönemdeyseniz eğer ve düşük riskiniz yoksa doktorunuzdan onay alıp tedavinizi başlatın bence. Çünkü bu ağrıyla gebelik yaşamak çok zor yemek bile yiyemedim 3 gün.