Zezeada gerçekten arkadaşı kırmak için yazmadım ama bana cevap olarak yargılamak ne kadar kolay yazmış 🤦🏼♀️aklım almıyor yani merak edip bakılabilir yapılabilir ama bu kadar inanıp kız diye sevip doktorun erkek deyince şok olması çok garip, doktorun dediğini sorgulaması da ayrı bir garip. Yani doktorlar hiç belli bir ay vermesin o zaman cinsiyet için oradan bakalım 🤷🏼♀️