deletedmom87894 😁damar yapınıza göre iğnenin kalınlığıda değişiyoe benim meseka koldan bulamazlar asla damar yapım çok imve görünmüyo diye ince uçlu iğneyle deliyor el üstünden veya bilek kısmının hemen üstğnden☺ilk girdiği zaman acıyp 10 saniye fln sonra ztn sonra plastik kalıyo ya içinde çok hissetmiyosun daha