Çatlatma iğnesinden 10 gün sonra aşırı şiddetli kasık ağrılarım oldu adetten 2 gün önce 3 gün pembe lekeler geldi sonrasında kan baktırdım çıkmadı ama dokturum bunu adetten saymadı bekle adet olmazsan bidaha beta baktır dedi böyle olan varmı lütfen yazsın🙏