Elaelaa Merhaba kizlar beklenen adet gunu 4 ocakti pazar gunu test yaptim negatif cikti regli olmadim dun kahverengi leke geldi cok az olucam sandim ama olmadim rahim icinde, bacaklarda ve tam kuyruk sokumumda cok agri oluyor acaba olabilir mi gebelik🙈
misslaviniaa Elaelaa aynen bendede 2gun gecikti ve dun bendede kahverengi akinti oldu..tegl olucaksam eger kahverengi akintidan saatler sonra regl olurum ama olmadim aksine bende agri yok ara sra kasikda batmalar olur o kadar.. testimde bugun yaptm boyle..gec dollenmemi ne anlam veremedim
Poncikk10 Elaelaa hayırlısı olsun canım iki gün gecikme hep olur ama keşke daha bekleseydin belli ki çok istiyorsn hamile klmyı eğer eşin ve sende gebeliği engelleyecek bişey yoksa herşey senin elinde stres ypmayacaksn bende aynı durumları yaşadım ağladım üzüldüm stres yptım baktım olmuyor gebe kaldığım ay ne zaman adet olurum diye bakmadım eşimle bebek konusunu açmadk ilişkiyi bebek olsun diye şartlndırmadm ilişkdn sonra saatlerce bekleme olayını yapmadım takmadm anlayacağın bir bktm gwbeyim meğer ne boş stres yapmışm allah en kısa zamanda nasip etsin inşallah