Aynen arkadaşların dediği gibi gebelik sacı oluşmuş 5+4 haftası benimde başlarda gözükmedi insan bir tedirgin oluyo ama korkma canım benim 8+4 de görüldü kalp atışı zaten doktorlarda söylüyorlar kalp atışının 8. Haftalarda görüldüğünü içini ferah tut