Rmyskrkus koca koca "bok " yazmışsın canım hemde bir doktorun mesleğine HAKARETT EDEREK ben mahallede bile kullanmam düşün yani çok değil bikaç saat önce yazmışsın laf yetiştireyim kimse bilmiyor zaten diyip unuttuysan sende haklısın üslubundan tabi sana yakışan da o üslubunla hayatında başarılar canım