Benimde yüksekmiş yani aslında normalde yüksek değil ama gebelik de değerlerin 2 2 buçuğun üstünde olmaması gerekiyormuş dahiliye ye yönlendirdiler ayda bir gidiyorum şuan 21+6 yım henüz düşmedi 25 le başladık en son geçen ay 75 çıktı ilacın dozu ayın 18 nde gidicem bakalım inş düşmüştür