aslhn06 evet çok tecrübeli benim de bi arkadasım gitmişti baya memnun kalmış hiç bir sosyal medya hesabı YOk sadece whatsap kullanıyor ve sakin bir doktormuş sanırım baya rahatlatıyormuş insanı 😊 hastalarla her zaman mesafesini koruyup çok samimi olmazmış olması gerektiği kadar samimiymiş öyle demişti arkadaşım