6 aylık evlıyım . eşim yurt dısı dusundugu ıcın evimizi ayırmadık suan vize beklıyor norvece gıdecek. konu şu ki ben bu aralar zorlanıyom kaynanamla yasadıgım ıcın ıstedıgım zaman uyanamıyorum kalkamıyorum . kaynanam cok iyi ama ınsanın evi gıbıdude olmaz diye dusunuyorum yazın dıger evde kalırdım uyumak iiçin ozaman rahattım ıkı evi var yanyana ama şimdi kalorifer olmadıgı ıcın kaynanamlayım. acelemi edıyorum sizce ?