Nnurdan 26.haftaya kadar devlet h gittim, 26’dan sonra özele geçtim, doğum için devlete gitsem sorun olurmu acaba arkadaşlar bilginiz varmı?
Mehtapca06 Nnurdan devlet böyle durumlarda acilden giriş yaptın mı kabul eder bir de şehir hastaneleri her türlü kabul eder normal şartta artık doktorlar uyarıyor bu hastanede doğum yapmak istiyorsanız 16 haftadan itibaren burada devam hastası olmaniz lazım diye
Yzaman Nnurdan devlet sadece hastane de yer olmayınca kabul etmiyor o zaman da zaten özel hastaneye sevk ediyorlar