Zanaservan aynıyız canım. Benim kahverengi lekeler 5+2 de başladı 6+2 ye kadar sürdü ama çok fazla değil böyle affersin idrardan sonra çok az birde iç çamaşırına bulaşmış şekilde. Ama şuan 3-4 gündür yok. 4+ 5 de doktora gittiğimde kese yoktu. Kahverengi lekeden sonra doktora gittim 5+ 4 de doktor yerleşmiştir dedi bakalım kese oluşmuş mu dedi evet oluşmuştu. Sıkıntı yapma canım. Yerleşmedir. Kese oluşuyordur.