GecesMom Evet doktorum da aynı şeyi söyledi, eğer kordon izin verirse bebek aşağıya doğru kayabilir haftalık olarak bunu takip edicez dedi🙏🏼 Hayırlısı olsun yeter ki sağlıkla gelsin🙏🏼🙏🏼 İnsan ister istemez normal olsun istiyor... sizde sağlıkla büyütün inşallah bebeğinizi🤗 darısı tüm bekleyenlerin başına