Merhabalar,
Sabah çatı muayenesi oldum ve doktorum 1 cm açıklık olduğunu söyledi. Çatı ve bebişi başı çok uyumlu gözüküyor dedi. Çok mutlu oldum açıklık beklemiyordum ama bacaklarım ve belim çok ağrıyor. Sancı gibi bişey hissetmiyorum.
1 cm açıklığı olan gebeler ne kadar sürede doğurur? Her an gelebilecek diye gerilmeye başladımmm 😖