Merhaba kizlar ben 35 haftalık hamileyim ama vajinamda böyle aşırı ağırlık hissi vardi yaklaşık bir aydır filan bebek aşağıya iniyor ondan diye düşünüyordum ama instangramda Gökçen Erdoğan var doktor sürekli onu takip ederken paylaşımlarından sonra şüphelendim afedersiniz ama lavaboda filan oturdugumda vajinamin bir tarafında bir şişlik oluşuyor ve vajina içinde de o organ ele geliyor rahim sarkması mi bağırsak sarkması mi bilemiyorum ameliyat öneriliyor doğum sırasında böyle birşey yaşayıp ameliyat olan var mı sizde belirtiler nelerdi