Asli06 bence çok çok fazla benim gittiğim hastane 2500 dü 3500 olunca devlete gitmeye karar verdim hastane hastanedir doktor doktordur eşimi içeri almıyorlar sadece kalacağım 2 gün zaten ondan sonra evde olacağım 2 günde eşim görmeyiversin bizi o parayı boşa hastaneye vereceğime çocuğuma harcarım bence sizin ücret çok çok fazla