ozumveannesi 5 gun önce spinal sezaryen oldum basım kopacak gibi ağrıyor taşıyamıyorum doktorum yaptırabilirsin dedi ama tedirginim bi sakıncası olurmu
Maaaile Bana da yapılmıştı bi sakincasi yok bence. O bas agrisi baska türlü geçmiyor hem igne hem de serum almıştım.
gulsonmez27 ozumveannesi bebeğe herhangi bir zararı yok çok büyük ölçüde..Enjeksiyon biriminde çalışırken hastalara öyle söylüyorduk sorun olacağını sanmıyorum..Ben için rahat olsun diye sağıp atabilirsin dedim karar senin
Balcaa İlk gebeligimde normal dogumda dikislerimden dolayi oturamiyorum doktorum recete etti her gun vuruluyordum emzirirken bir zarari yok aci cekmenizden iyidir