Samsunluanne Kızlaar haftasonu alışverişe çıkıcam şuan birtek onlu hastane çıkışımız ve birkaç takımımız dışında birşey yok en gerekli dediginiz şeyler neler acaba bebege ve kendimize 🤔Fikir alışverişi yapsak 😍
Gulsunoyku Samsunluanne citcitli zıbın ve alt üst takım çok al ilk zamanlar sürekli kıyafet degistirdim ben 3.6 ay olarak alabilirsin cogunlukla
Gulsunoyku Samsunluanne 0.3 çok kullanılmıyor aynen 3.6 ay arası 7.8 takım alsan yeter hediyede çok geliyor ama genelde büyük getiriyorlar
Ayseberk 2 takım lohusa kıyafeti, iç çamaşır, ped, hastane çıkışı 10lu, bebeğe ince bir battaniye, bebek bezi, göğüs ucu kremi
Samsunluanne Gulsunoyku 3 yıl önce dogum yaptım ama herşeyi unutmuşum tekrar silbaştan alıyorum hepsini teşekkür ederim yardımın için