19+2 günlüğüz normalde bebeğin nerde olduğunu anlardım uzanınca falan sertliğini anlardım ama dünden beri yok yumuşak her yer sanki boşmuş gibi o bebek var hissiyatım sıfır yani karnım yumuşak olduğu için bunu yaşayan oldu mu ya ay çok garip bide dünden beri ara ara karnıma ağrı girip duruyo doktorum randevuna az kalmış eğer kanaman falan yoksa randevu aldığında bakalım başka bi sıkıntın varsa gel dedi sadece