KbraHumalAlp Arkadaşlar hepinize merhaba 36 haftalık hamileyim 2 gündür göğüs uçlarımda kuruluk ve acıma hissettim ondan öncede akıntı vardı Doğumdan sonra sütüm gelince de daha kötü olurmu bilgisi olan varmı
Miray_alparslan KbraHumalAlp ewet cnm daha kötü oluyormş emziririkrn o yüzden bn şimdiden krem kullanıyorm ki önlemk icin
ElifKarata KbraHumalAlp canm bende 35. Haftadayım benmde 25. Haftalardan sonra aktı beyaz sıvı bayadır akmıyor suan da üstü böyle beyaz kabuksu oluyor onları ben temizliyorm arada acıma vs yok ama yara mı olur böyle olunca bak smdi korktm
hilalcukurlu KbraHumalAlp normal de 36.haftada doktor kremi sürmeye başlayın diyor senin de bişey demedi mi canım
Meow Miray_alparslan ilk bebeğimde tahin yağı ve avent göğüs kalkanı sayesinde göğüs ucum yara olmadı çünkü kurumadı çok iyi nemlendirip besliyor tecrübeyle sabittir ☺️