Hanımlar 23+4 teyim şimdiye kadar rahat bi hamilelik geçirdim ama dün geceden beri geçmeyen öldürmeyen ama süründüren bi sancım varr kasıklarımdan belime ve sağ bacağıma yayılıyor hafif hafif . bu haftalar erken doğum riski var biliyorum ancak bu aylık sancı dedikleri mi sizce ? Yoksa pazartesi rutin kontrolü beklemeden bugün gitmeli miyim doktora 😶