Merhaba arkadaşlar ben 6 haftalık hamileyim dün gece saat 3 te karnımın sağ tarafında şiddetli bi ağrıyla uyandım o saatten buyana ağrı sürekli devam ediyor doktoruma gittim muayene etti gebelikle alakası yok dedi genel cerraha gittim ordanda bişey çıkmadı ağrı kesici serum aldım hiç faydası olmadı ağrıdan kıvranıyorum ne uzanabiliyorum ne uyuyabiliyorum aranızda yaşayan var mı acaba çok korkuyorum doktor ağrın şiddetli devam ederse bebeğe zarar verebilir dedi neyden kaynaklanıyor acaba ??