Kızlar merhaba ben 9 haftalık hamileyim bi kere doktora gittim 6 haftalıkken onda da kese yok denmişti özele gittim keseyide bebeğide gördü ondan sonra tekrar doktora gitmedim kalp atışını da duymadım doktor ben duydum dedi tekrar gitmeme gerek varmı ne zaman gitmeliyim bi sonraki kontrole çok şükür hiç bi rahatsızlığımda yok kusma bulantı ağrı hiç bişey hissetmeden geçiriyorum