Dilekkkk gün içinde fazla yorma caniim kendini o zaman daha siddetli agriyo. Bi süre hafifliyosen doktoruna da belirt bu durumu herkesin farklı olabiliyo çünkü her hamilelik kendine özel unutmayalım ben sadece fikir verip yaşadıklarımı söylüyorum canım