H-5335 Aslında şöyle benim gibi ilk hamileliğinde en başta bağırsak hareketlerini bebiş hareketleri sandığımız için biraz daha geç hissededeğimizi söylüyorlar 25 e kadar yolu var. Siz daha deneyimli olduğunuz için ayırt edebilirsiniz bağırsak ve bebiş hareketlerini o yüzden biraz daha erken tarih veriyorlar. Okuduğum kitapta öyle yazıyordu. Sizinde hissedememeniz normal yani :)