Gulsumelif Covid testi negatif olup öksürük burun akıntısı yaşayan var mi hastaneye gittinizmi nasıl bi tedavi yapılıyor neler içtiniz yediniz
Handan_65 Gulsumelif Ortada salgın gibi biley car benım kaynanm görümce burun akıntısı boğaz ağrısı kemik agrınız var diyorlar erken doğum riski var bnm oraya gidecektim ki iyikş gitmedim eltim doğum yaptı onun yanında kimse gidemiyor illet bisey ya
Mrv1007 Gulsumelif covid dısında influenza salgını da var maalesef, belirtiler de neredeyse birebir covidle. Bence covid negatifse bir de influenza yaptırabilirsin, inşallah o da negatiftir, basit bir soguk algınlıgıdır
Aynur35 Gulsumelif influenzadır o zaman covidden daha yaygın şuan ben de çekiyorum ve sanırım covid olsam bu kadar olmazdı ne yaptıysam faydasını görmedim ama mümkün olduğunca C vitamini alabileceğim şeyler yedim portakal suyu tükettim hazır değil tabii sıkıp içtim zaten vitaminlerim vardı kullandığım onlara devam ediyorum akşamları sarımsak ezip zeytinyağıyla macun yapıp ayak altlarıma sürüyorum çorap giyip öyle yatıyorum öksürük için bal zencefil yapmıştım ama faydası olmadı şimdi tereyağ pekmez deniyorum zencefilde katıcam şimdi tavsiye üzerine
Poyrazmoms Gulsumelif beeen 🙋🏻♀️ Aynı covid belirtilerim vardı ama test verdim negatifim. Vücut ağrısı aşırı baş ağrısı burun akıntısı boğaz ağrısı aşırı üşüme hatta o kadar üşüdüm ki tırnaklarım bile morardı hafiften soğuk soğuk terledim su içinde kaldım resmen ama terlemek çok iyi geldi. Hastaneye de gittim hiç bişey yapmıyolar sadece bi küçül şişe parol ve yarım kilo su taktılar başka bişey yapamayız sana dediler. Çok dikkat etmemiz lazım 🥺
Gulsumelif Handan_65 bizde çok önmli gibi kayinvalidem e gittik oda hastaydı… laf anlatamadım eşime şimdi ne arıyor ne soruyor kayinvalidem…. 1 hafta geçmeden kızımla ben hasta olduk😔😔
Gulsumelif Mrv1007 ateş kusma ishal vs oluyormuş onda galiba bide devlet hastanesi yapmıyor galiba dimi
Gulsumelif Aynur35 zencefil tüketme dedi bana sağlık ocağı doktoru siz danıştınız mı acaba Bilmiyorum ya geven hafta pazar günü kayinvalidem hastaydı gittik perşembe akşamı kızım başladı öksürük ile cuma da ben başladım öksürük ile.. sadece Kovid Testi verdim muayene olmadım ilaç tedavisi olmuyor diye bir yere de gitmedim🤷♀️
Gulsumelif Poyrazmoms çok geçmiş olsun ozaman bende boşuna gitmiş olurum🤷♀️ Sağlık ocağına gittim muayene edemem git test ver dedi test negatif çıktı diye aradım sadece parol ve sıcak şeyler tüket dedi gerçekten dediginiz gibi çok kötü hastalığın daldan dala konduğu dönem 😔😔
Aynur35 Gulsumelif zencefil belli bi miktara kadar sorun olmaz dedi bana ben çay kaşığı ucuyla fln katıyorum fazlası tabii ki zarar herkes bişeyler diyo ama ilaç da kullanamıyoruz napalım.. benim de öksürükle başladı fazla sürmedi vücut ağrısı başladı çok da çabuk bulaşıyor bana bulaşan ortamda kimseyle temas etmediğim halde bulaştı herkes aynı zamanda hasta oldu iki gün geçmeden