hamilelikyolculugum Ben 36+2yim. Cuma günü 37 olacağım için izne ayrılacağım artık. Haftaiçi her gün bir köy okuluna 15 km gidip 15 km dönüyorum arabayla ve kendim kullanıyorum arabayı. Doktorum herhangi bir sorun olmayacağını söylemişti, ben de kullanmaya devam ettim. Şükür bi sorun yaşamadım şimdiye kadar.