Gece leke gelmişti 11 gibi sonra tekrar gelmedi uyudum bende sabah kalktım idrarla beraber regl gibi boşaldı birden doktora gittim hemen kesem bozulmuş haftama göre de betam düşük baya. 2. Düşüğüm iki hafta sonra gel genel tahlil yapıcam dedi sonra ona göre genetik test yaptırırsın dedi. İstirahat et dedi şuan bebek varmı yokmu bilmiyorum sordum kesen bozulmuş dedi. Şiddetli kanamam yok şuan. Betaö 720 çıktı tam 6. Hafta diğer düşüğümde aynı haftada oldu.