Aycandmr 27 haftamdayım yarın ilk doz aşımı olucam inşallah Aşıdan sonra kan sulandırıcı falan kullandınız mı? Benim içim hiç rahat değil pıhtı atıyormuş diye. Neler önerirsiniz ?
papatya981 Aycandmr ben hiç birşey kullanmadim ilkini gebe değilken vuruldum 2.dozu 4.ayda çok şükür birşey olmadı benle beraber arkadaşımda vuruldu o 2sinide hamileyken vuruldu onda da çok şükür hiç birşey olmadı
Aslylmz 2 doz biontech birini 17 de birini 21. Haftada oldum canım hiç öyle seyler kullanmadım doktorda vermedi şimdi 31. Haftadayız gayet iyiyiz cok sukur
muge1661 Vesveselerle kafanızı doldurmayın allahın izniyle hiçbirşey olmayacak. Aşınızı olun 🙏🏻 Biz hamileler en büyük risk grubundayız 😔 olcağımız aşılar bize şifa olsun boll antikor olsun inşallah 🤲🏻