Gkcdila Doktordan geliyoruz teyzeleri 3163 gr olmuşuz 🙃🧿 2 hafta sonra doğum var 4ü bulacak bu gidişle🤭 Sizin durumlar nasıl??
Fatosylmz27 Gkcdila maşallah cnm .bnde bgun gttm 36+2 2740 48 cm kanala girmiş 2 cm açıklık var insalh birazdha kilo alır erkn dogmazsa
Derya2867 Gkcdila 3 kilo da benimki olmuştu 36+0da şimdi 36+4 haftaya ne olur bilmem benim de 2 hafta sonra sezaryenim olacak kısmetse
Seymanur_22 Gkcdila ben de 38e girdiğimde gitmiştim 3400 dediler bakalım salı 39 oluyoruz kaç olcak merak ediyorum
bsnrd Fatosylmz27 merhaba kanala girdiğini doktor ultroson ile mi baktı ya da vajinal ult ile bakarak mi anladı 🙂bende 35+1 🙂
papatya-123 Ben en son 33te 2300 gramdı 37+2 de gidicem çok merak ediyorum kaç kg oldu. 4 gün var randevuya
Asdfjsjdkks Gkcdila 36+5 bugün gittim 3380 boyuda 51 cm çok şükür. İlk bebişimde böyleydi bu da böyle maşallah 🥰
Fatosylmz27 bsnrd normal karından ult baktı snra açılmaya bakalım doğum için yeterliyse doğumu baslatrz dedi 2 cm di haftaya gel dedi sanırım haftaya doğumu baslatr