lunam Glge bende çatlak yok ama önlemek amaçlı haftada bi kaç kere kullanıyorum. kantaron yağını içmediğiniz sürece sıkıntı yok, cilde sürülebiliyor yani.
Annenaz Glge çatlayan yerlere iyi geliyormuş dediler 34 de çatladım sanırım o zamandan beri sürüyorum
kuzeymomsss Glge aa öyle mi benim kayınvalidem doğal olarak kendi yapıyor o yağı gerçi benim göbeğim daha çıkmadı 5 aylık olduk bari önlem amaçlı istiyim de süreyim