Ela532 ben de 32. Haftada hazırlamıştım kasılmalarım artınca nolur nolmaz diye. 30 derecede beyazları yıkamıştım renklileri elimde yıkadım pamuklu oldukları için ilk yıkamada renkleri akıyor. Lavaboda hafif sıcak suyla beyaz sabunla yıkadım renkleri aktı gitti mis gibi oldular❤️ İlk seferde elinde yıkamanı tavsiye ederim sonrasında makineye atabilirsin